اس ام اس عاشقانه و جدید
نوشته شده توسط : شبنم

 

سیستم ارسال نظر اتوماتیک

 

به وبلاگهاکلیک کن

 

آنقـــــــدر نیستی


كه گاهی حس میكنم


عشــــــق را به من نسیه داده ای،،،



بــــی تابم نقـــــــــد میخواهمت...

www.tanabedar.loxblog.ir

تو را طلب نمیکن


نه اینکه بی نیازم...



صبورم...

www.tanabedar.loxblog.ir

بزرگترین خطایت


این بود که فکر میکردی


من...


برای همیشه صبورم...




www.tanabedar.loxblog.ir

گفتــــی: شاید برگشتم


هنـــــــوز زنده ام...


به امیــد همــــان “ شایـــــــد"....



www.tanabedar.loxblog.ir



در زمانی که وفا قصه ی برف تابستان است


و


محبت چون گل نایابی است


به چه کس باید گفت:


با "او" خوشبخت ترین انسانم...




www.tanabedar.loxblog.ir

کاش بودی و میفهمیدی


وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد...


لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟


دلتنگی معنی ندارد… درد دارد...



www.tanabedar.loxblog.ir

پستوی روح من


چنان از تو انبــا شته است


که قلب من...


به آذوقۀ خاطــرات تو


سال های قحطیت را


نفس می کشد هنوز...



www.tanabedar.loxblog.ir

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم


و فهمیدم...


تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد...




www.tanabedar.loxblog.ir

در یک لحظه تمام شد


او "رفت"...


دو کلمه اى که


معناى زندگى ام را براى همیشه تغییر داد...



www.tanabedar.loxblog.ir

زیاد طول نمی کشد تا بفهمی


ورود به هر رابطه ای


نمی تواند تنهایی هایت را پر کند...




www.tanabedar.loxblog.ir

وقتــــــی دیــر می آیــــی


دلــم هـــــــــزار راه نمیــــرود


فــــــقط یك جـــا میِـــــــــرود


آغـــوش رقیب...




www.tanabedar.loxblog.ir

دلم...


قصـه ای عاشقانــــه می خواهــــد...


کــــه تــــا آخــــرش


" تــــو " باشــــی




www.tanabedar.loxblog.ir

لطفا،


وقتی با یکی "تیک" می زنی،


رو بقیه"ضربدر" بزن...




www.tanabedar.loxblog.ir

تمام خستگی هایت را یکجا میخرم


تو فقط قول بده


صدای خنده هایت را به کسی نفروشی...




www.tanabedar.loxblog.ir

یــــک روز یــک غــــریــبــه میاد؛


میشه هــمــه کـسـت


و...


یــک روز هــمــه کـسـت میشه؛



یــــــک غــــریــبــه....

www.tanabedar.loxblog.ir

دختر کوچــولو : چیــکارم داشتی گفتی بیام اینجــا؟


.


پسر کوچــولو : میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟


.


"آخه مــن دوسـتت دارم"



www.tanabedar.loxblog.ir

اگه دنبـالـت مـیـام


فـقـطـ دارم حرفــتو گــوش مـی کنم


آخـه خـودت گـفـتـی بــرو دنبال زندگیت...


همه ی زندگی من تویی لا مصب...




www.tanabedar.loxblog.ir

اگر خواستی بدانی چقدر ثروتمندی


هرگز پولهایت را نشمار


قطره ای اشک بریز


و دستهایی را که برای پاک کردن اشکهایت می آیند بشمار


این است ثروت واقعی...



www.tanabedar.loxblog.ir



وفای شمع را نازم كه بعد از سوختن...


به صد خاكستری در دامن پروانه میریزد،


نه چون انسان كه بعد از رفتن همدم...


گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد...



www.tanabedar.loxblog.ir



21دسامبر پیشگویی دروغین بود


دنیا به آخر رسید همان روز که تو رفتی...



www.tanabedar.loxblog.ir



هوا سرد است


اما سرما نمیخورم


تو نگران نباش


کلاهی که سرم گذاشتی


تا گردنم را پوشانده است...



www.tanabedar.loxblog.ir



مهربانیت را به دستی ببخش ؛ که می دانی با او خواهی ماند


وگرنه حسرتی می گذاری بر دلی که دوستت دارد...



www.tanabedar.loxblog.ir



آهـــــــــــــــــــای...


..." تنها بهانه ی بودن"


هی !! رفیق...


آنکه در آغوش توست


آرزوی من بود...


خوش بحالت...




www.tanabedar.loxblog.ir


شب خوابیدی تو تختت ، هی قلت می خوری...


بعد گوشیتو بر می داری می نویسی خوابم نمی بره...


سرد می شی ، بغض می کنی...


می بینی هیچکس و نداری که اینو واسش بفرستی...


تنهایی سخته...


خیلی...




www.tanabedar.loxblog.ir


شبــــهـــایم درد دارد،وقتـــی نـــدانـــم،


چــــراغ اتـــاقـــت را کـــدام لعنتــــی خـــامــــوش میکنـــــد !؟




www.tanabedar.loxblog.ir

خندیدن؛ خوب است، قهقهه؛ عالی است...


گریه آدم را آرام می کند..


اما …… لعنتـــــــــــ به بغـــــــــــــــض...




www.tanabedar.loxblog.ir

هیچگاه برای بدست آوردن محبت كسی..


تنت را به او نسپار ،هیچ تضمینی نیست


كه فردا تو را فاحشه نخواند...




www.tanabedar.loxblog.ir


خدایا


هوس نمیخواهم


فقــــط آغـــــــوش واقـــــعی...



www.tanabedar.loxblog.ir



اگر گریــه نمیکنـــم


فکــر نکن از سنگـــــم...


مــن مـــــرد هستم...


تنهـایی قـدم زدنم از گریـه کردن دردنـاکتـــر است....




www.tanabedar.loxblog.ir


خــــود آزاری یعنــــی ،


میــــری اونجاهایــــی کـــه باهاش خاطــــره داشتــــی


و بــــه یــــادش مــــی میری...



www.tanabedar.loxblog.ir

خیلی از یـــــخ کردن های ما ؛


از ســـرما نیست...


لحــــنِ بعضــــــی ها زمستــــونیه...




www.tanabedar.loxblog.ir

آنچنان میل تو دارد دل من،


که اگر نامه رسان گرگ بیابان باشد،



...قدمش میبوسم

www.tanabedar.loxblog.ir

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه


دیروز هم همینطور بود



فردا هم همینطوره...

www.tanabedar.loxblog.ir

مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم


از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف


که ” دوستت دارم"



www.tanabedar.loxblog.ir

عاشق ،اونایی هستن


 رو مینویسن sms که موقع دعوا و دلخوری


ولی ارسال نمیکنن ،


دلشون نمیاد عشقشونو ناراحت کنند...



www.tanabedar.loxblog.ir



کجای داستان پشتت نبودم !؟
.
.

که از ادامه دادن ترسیدی . . ؟




www.tanabedar.loxblog.ir

عزیـــزم


حـــتی دیــــگر نمیـــخواهم آرزویــت باشــم


آرزو میکـنــم


او


آرزوی تـــو باشد


و


آرزوی او



دیــگری...

www.tanabedar.loxblog.ir

سخت ترین کار دنیا



ترمیم اعتمادیه که از دست رفته...

www.tanabedar.loxblog.ir

بـبیـن..


...


بـبیـن ایـن پـاکتِ ســیگارم را ،


نــه تــرک میشود و نــه تـــرکـم مـی کــند..


.


کـامش را کـه روی کـامـم مــیگذارد ،


جـــانش را می دهد


تو حتی معاشقــه



 را قد این سیگار هم بلد نیستی...

www.tanabedar.loxblog.ir

ناخن هایم بیتابی پوست تنت را میکرد


ازته گرفتمشان..



با انگشتهایم چه کنم؟

www.tanabedar.loxblog.ir

از تمام رازو رمزهای عشق


جز همین سه حرف


جز همین سه حرف ساده ی میان تهی


چیز دیگری سرم نمی شود


ولی...


راستی



دلم چه می شود...؟

www.tanabedar.loxblog.ir

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد ؛


بیچاره دو بار بیشتر دروغ نگفت ،


انگشت نما شد...



ولی .... ما هنوز صادق ترینیم...!!!

www.tanabedar.loxblog.ir

کسی چه می داند


شاید این جهان



جهنم سیاره ی دیگری است...

www.tanabedar.loxblog.ir

دست هایت با من


چشم هایت


در خیابان


دلت...



این یکی را نمی خواهم بدانم...

www.tanabedar.loxblog.ir

حس عجیبی ست


نگاه تو


وقتی برایم



خاطره شد...

www.tanabedar.loxblog.ir

زخمی کهنه در دل دارم


سایۀ رنجی بی پایان


دلخوشم به مرهم نوازش دستانت


اما تو...


تا زخمی نو بر دل نزنی



دستی بر زخم کهنه ام نمی کشی...

www.tanabedar.loxblog.ir

تو که نباشی


نـــــه سر به راهــــم...


و نــــه رو بــــه راه...



آواره ام...

www.tanabedar.loxblog.ir

گله ای نیست...


خودم آرزوکردم که به هر چه دوست داری برسی


آرزویم برآورده شد...



به "او " رسیدی

www.tanabedar.loxblog.ir

میگن70 ملیون جمعیتیم...


ینی میشه... 140ملیون "گوش"


خدایا


یکیشو بهم قرض بده


میخوام واسه ی درد دل هام...


دارم خفه میشم از این همه بغض...



از این همه تنهایی...

www.tanabedar.loxblog.ir

تو را به خدا سپردم


خودم را به دلتنگی هام


خدا خودش می داند


چطور مواظب تو باشد


دلتنگی هام هم خوب بلدند


چطور تو را



هی به یاد من بیاورند...

www.tanabedar.loxblog.ir

مرغ عشق


فخر فروشی مکن...


معشوق تو نیز به لطف قفس است که



وفادار مانده...

www.tanabedar.loxblog.ir

دیوانه را گفتند چه خواهی از خدای خویش؟



گفت عقل سالم تا برای عشقم دوباره دیوانه شوم...

www.tanabedar.loxblog.ir

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که


یک نفر احساست رو بفهمه...



بدون اینکه بخوای بزور بهش حالی کنی...

www.tanabedar.loxblog.ir

گفت : می خوام برات یه یادگاری بنویسم


گفتم:کجا ؟


گفت : رو قلبت


گفتم مگه می تونی ؟


گفت : آره سخت نیست ، اسونه


گفتم باشه .بنویس تا همیشه یادگاری بمونه


یه خنجر برداشت


گفتم این چیه ؟


گفت : هیسسسسس


ساکت شدم


گفتم : بنویس دیگه ، چرا معطلی


خنجرو برداشت و با تیزی خنجر نوشت


دوست دارم دیوونه


اون رفته ، خیلی وقته ، کجا ؟ نمی دونم


اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده



دوست دارم دیوونه...

www.tanabedar.loxblog.ir

با مـــن مـــــــدارا کم...


بعــــدها...



دلت برایـــــــم تنگ خواهد شد...

www.tanabedar.loxblog.ir

هر بار که کسی به من میگوید


"عاشقت هستم"


تو را می نگرم...



آیا می توان ! تو را در او یافت!!؟

www.tanabedar.loxblog.ir

من تو را بیشتر از غرورم دوست داشتم


و


تو غرورت را بیشتر از من...


حالا اما


بگذریم...


نه از غرور تو چیزی مانده


و



نه از دوست داشتن من...

www.tanabedar.loxblog.ir

نه حوصله خواندن دارم...


نه حوصله نوشتن...


این همه دلتنگی نه با خواندن کم میشود نه با نوشتن



دلم آغوش گرمت را میخواهد...

www.tanabedar.loxblog.ir

کاش میدونستی


اونی که نشسته


همیشه خسته نیست...



شاید جایی برای رفتن نداره...

www.tanabedar.loxblog.ir

شاید سالها بعد در گذر جاده ها،


بی تفاوت از كنار هم بگذریم و بگوییم



این غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود...

www.tanabedar.loxblog.ir

نفس بده


که برایت نفس نفس بزنم


نفس به جز تونخواهم که برای کسی بزنم


مرااسیرخودکرده ای دعایی کن


که آخرین نفس را



پای تودراین قفس بزنم بهترینم....

www.tanabedar.loxblog.ir

مردمان می پرسند


زندگی زیبا چیست ؟


دست تو را می گیرم


و به خود نزدیک می کنم


سرم را آرام


بر شانه ات تکیه می دهم


و در چشمشان



لبخند می زنم....

www.tanabedar.loxblog.ir

باران به دلم مشکوک ست


دهانم بوی بغض می دهد


حرفی نمی زنم که بگوئی


مرد هم مگر گریه می کند ؟



فقط دلم برایت تنگ ست...

www.tanabedar.loxblog.ir

خیلی دوستت داشتم


شاهدی ندارم جز



کوچه پس کوچه های خلوت دلم

www.tanabedar.loxblog.ir

چه تقدیر بدیست


من اینجا بی تو می سازم



و تو، آنجا با او می سازی...

www.tanabedar.loxblog.ir

کاش....

گـریه بند می آمــد


و من


از پس قاب خیس چشم هایم،


تـــو را



دوبـاره میـــدیدم...

www.tanabedar.loxblog.ir

مرداب به رود گفت : چه کردی که زلالی ؟


گفت : گذشتم



کاش ما هم می تونستیم...

www.tanabedar.loxblog.ir

کسی که سرو صـــــدا داره یعنی دوستـــــم داره ؛


از کسی که ســــاکت شده میتـــــرسم


این یعنـــــی پایــــان...!!!

 





:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , اس ام اس رفاقت , اس ام اس جدایی , اس ام اس جدید , اس ام اس سیگار , اس ام اس ناراحتی , اس ام اس همدردی , اس ام اس 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
با سواد شویم تا بهتر زندگی کنیم در تاریخ : 1393/11/14/tanabedar - - گفته است :
وب خوبی دارین امیدوارم که همیشه سبز و خوش وخرم باشین منتظر حضور سبز شما دوستان در وبلاگ باسواد شویم تا بهتر زندگی کنیم هستیم ب تشکر نادرپور
http://naderpor.loxblog.com/

<-CommentGAvator->
سمیه در تاریخ : 1393/9/8/6 - - گفته است :
قصه از آنجایی شروع شد که از عادت کردن فرارکردیم وبه فرار عادت کردیم.
مااز همان کودکی بازیچه دست روزگارشدیم وگرنه کدام روباه پنیرمیخورد.
داشت ازتنهاییش میگفت اماصدای بوق پشت خطی امانش رابریده بود.
همدم تنهایی باش نه همدم تنهایی که تنها تنت رامیخواهند.

<-CommentGAvator->
نازنین در تاریخ : 1393/9/1/6 - - گفته است :
واقعا وبلاگ خوبی دار سامان
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

<-CommentGAvator->
نازنین در تاریخ : 1393/8/29/4 - - گفته است :
چطوری سامان
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی سامان ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
سامان منتظرتما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: